Winter is coming

Winter is coming


 NAI   ΟΧΙ

Διασκέδασε!!! Ένα πρόγραμμα γυμναστικής πρέπει πρώτα απ' όλα να σε ευχαριστεί για να μπορεί να είναι αποτελεσματικό.

Βρες το στόχο σου. Το να προπονείσαι για ένα πολύ συγκεκριμένο λόγο μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ καλό κίνητρο.

Προμηθεύσου τον κατάλληλο εξοπλισμό. Προτίμησε παπούτσια στίβου για κάθε αθλητική δραστηριότητα. Όσο για τα ρούχα επέλεξε άνετα υφάσματα που δεν κρατάνε τον ιδρώτα.

Ξεκίνα με το μαλακό.Κάνοντας το μισό από αυτό που πιστεύεις ότι θα έπρεπε να κάνεις υπό κανονικές συνθήκες, είναι ενδεχομένως μια καλή αρχή. Το jogging 5-10 λεπτών ή το περπάτημα των 15-20 λεπτών είναι καλά για ξεκίνημα.

Πίνε νερό. Δυο ποτήρια νερό μια ώρα πριν το γυμναστήριο κι ένα ποτήρι, το λιγότερο, μετά από κάθε 15 λεπτά άσκησης. Το να διατηρείσαι ενυδατωμένος σημαίνει ότι μπορείς να αποδώσεις και καλύτερα.

Ζέσταμα και διατάσεις απαραίτητα σε κάθε πρόγραμμα. Όταν βιαζόμαστε αποφεύγουμε το ζέσταμα αλλά και τις διατάσεις. Χωρίς ζέσταμα οι μυς μπορούν να πάθουν τράβηγμα και να σκιστούν ενώ με τις διατάσεις βοηθάμε τις ίνες των μυών να τεντώνονται και να αποφεύγετε το πιάσιμο. 

Ξέχνα τη ζυγαριά.Τουλάχιστον για τις τρείς πρώτες εβδομάδες.

Τρως περισσότερο από την ημέρα που ξεκίνησες γυμναστική.Έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι γυμνάζονται συχνά αποζημιώνουν τον εαυτό τους τρώγοντας με αποτέλεσμα να λαμβάνουν περισσότερες θερμίδες.

Επαναλαμβάνεις τις ίδιες ασκήσεις κάθε μέρα. Θα σε κουράσει η μονοτονία με αποτέλεσμα να βαρεθείς γρήγορα.

Μην επιβαρύνεις τον οργανισμό σου. Η ξεκούραση, ακόμα και λίγων δευτερολέπτων, είναι απαραίτητη ανάμεσα στις ασκήσεις. Εάν αισθανθείς την παραμικρή ενόχληση κατά τη διάρκεια κάποιας άσκησης τότε θα πρέπει να κάνεις ένα διάλλειμα για τις επόμενες τρείς ημέρες. Βάλε πάγο στην περιφέρεια του πόνου για 15-20 λεπτά. Εάν ο πόνος επιμείνει τότε πρέπει να επισκεφθείς τον γιατρό.